“ΟΑΣΗ”: Με επιτυχία η εκδρομή στο Μέτσοβο (photos)

2metsovoΜία ακόμη πετυχημένη, ευχάριστη και διασκεδαστική εκδρομή έκανε ο σύλλογός μας το διήμερο 15-16/3/14.
Ξεκινήσαμε το Σάββατο και με ενδιάμεσες στάσεις για ξεμούδιασμα και καφέ, φθάσαμε γύρω στις 13 μμ στους ιερούς βράχους των Μετεώρων. Επισκεφθήκαμε και ξεναγηθήκαμε   στη Ιερά Μονή του Μεγάλου Μετεώρου.
Στις 16 μμ   τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο Kassaros ,με εξαιρετική θέα στη πόλη του Μετσόβου με  άνετα, περίτεχνα διακοσμημένα δωμάτια. Το γεύμα σε μαγαζιά της πλατείας κάθε άλλο παρά σαρακοστιανό.
Το βράδυ, βρεθήκαμε όλοι στο «  Μετσοβίτικο Σαλόνι » και μετά τα μεσάνυκτα , όσοι άντεξαν, στο κλαμπ « Κάρμα».
Την επομένη, επισκεφθήκαμε και ξεναγηθήκαμε στο « Κτήμα Αβέρωφ» , τη Πινακοθήκη Αβέρωφ και απολαύσαμε καφέ και ήλιο στην πλατεία .
Η επιστροφή μας ξεκίνησε στις 12,30 μμ μέσω ΄Αρτας , φαγητό (γαρίδες κλπ ) στο γραφικό Μενίδι Αιτωλοακαρνανίας . Διασχίσαμε τη γέφυρα « Χαρ. Τρικούπης »   και με τραγούδια και χορό !!  φθάσαμε στη πόλη μας στις 9,30 μμ. Επισυνάπτουμε μερικές χαρακτηριστικές φωτογραφίες.

Προηγούμενο άρθροΟι 178 ημέρες διαπραγματεύσεων με τη τρόικα
Επόμενο άρθροΣε απεργία πείνας απειλούν να προχωρήσουν οι συγγενείς των επιβατών του χαμένου boeing
Η εφημερίδα Fx-news, από το 2010 που ξεκίνησε ηλεκτρονικά και από το 2012 και σε έντυπη μηνιαία έκδοση, πρωτοστατεί στην ουσιαστική, αντικειμενική και άμεση ενημέρωση των δημοτών της Νέας Φιλαδέλφειας - Νέας Χαλκηδόνας και όχι μόνο! Επίσημο Μέλος του E-MEDIA: A.M. 12548.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.