Τα βασικά τους «όπλα» εν όψει της εκλογικής αναμέτρησης της 25ης Ιανουαρίου αναμένεται να αρχίσουν να χρησιμοποιούν από σήμερα οι δύο βασικοί μονομάχοι, ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ, καθώς η εκλογική μάχη μπαίνει στην τελική της ευθεία και όλοι οι «παίκτες» έχουν ανοίξει τα χαρτιά τους.
Με φόντο όλες τις τελευταίες δημοσκοπήσεις, τα δύο κόμματα εξουσίας προσαρμόζουν τη στρατηγική τους και ετοιμάζονται για την τελική επίθεση, η οποία θα γίνει την τελευταία εβδομάδα με βασικό στόχο τους «αναποφάσιστους».
Η ΝΔ επιβεβαίωσε με το πρώτο τηλεοπτικό μήνυμα που μεταδόθηκε το βράδυ του Σαββάτου ότι επενδύει πολλά στην εικόνα που έχει προσωπικά ο Αντ. Σαμαράς, ενώ ταυτόχρονα από σήμερα θα αρχίσει να καλλιεργεί τη λογική της «χαμένης ψήφου», επιχειρώντας να προσελκύσει ψηφοφόρους που, αν και είναι υπέρμαχοι των μεταρρυθμίσεων, επιλέγουν μικρότερα κόμματα, όπως είναι το ΠΑΣΟΚ ή το Ποτάμι.
Από την πλευρά του ο ΣΥΡΙΖΑ επιμένει σε μια προεκλογική καμπάνια χωρίς εξάρσεις και χωρίς ένταση, κάτι που θυμίζει εν πολλοίς την καμπάνια που είχε κάνει το 2000 ο κ. Καραμανλής, όταν είχε στο πλευρό του τον επικοινωνιολόγο Γ. Λούλη.