Έχεις πρόβλημα;;; Στείλε το με ένα κλικ!

0

Όπως μας ενημερώνει ο Δήμος Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας, ξεκίνησε η πιλοτική λειτουργία δημοφιλούς πλατφόρμας καταγραφής αιτημάτων.

Η πλατφόρμα (application) προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης.

Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. καμένες λάμπες, λακκούβες στο οδόστρωμα, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.

Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω δωρεάν εφαρμογής της πλατφόρμας (application) για smartphones με λογισμικό Apple iOS και Google Android.

Γίνεται σε 4 απλά βήματα:

  • Επιλογή τοποθεσίας
  • Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
  • Προσθήκη φωτογραφίας
  • Αποστολή του αιτήματος στο Δήμο

Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

Οι υπηρεσίες του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας, από την άλλη πλευρά, έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων της πόλης, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και κυρίως είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκριση τους προς τους πολίτες.

Παράλληλα, ο Δήμος μπορεί να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους δημότες και επισκέπτες του για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα, μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων, καθώς και να λαμβάνει τη γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας με την διεξαγωγή σύντομων διαβουλεύσεων.

Χρήσιμα τηλέφωνα και συχνές ερωτήσεις ανανεώνονται ζωντανά και είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής, αναδεικνύοντας την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης του δημότη/επισκέπτη.

Στόχος του Δήμου είναι να προωθήσει τη νέα αυτή εφαρμογή ώστε να τη γνωρίσουν όλοι οι δημότες μας και να καταστεί το νέο σύγχρονο εργαλείο που θα επιλέγουν για την καθημερινή επικοινωνία – επαφή με τον Δήμο μας σε όλα τα επίπεδα.

Ο Δήμαρχος Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας Γιάννης Βούρος, δήλωσε σχετικά:

Όπως αναφέρουμε συνεχώς, από την πρώτη ημέρα που αναλάβαμε καθήκοντα, ένας από τους βασικούς μας στόχους είναι να καταστήσουμε σταδιακά την πόλη μας μία «έξυπνη πόλη». Ήδη και πριν συμπληρώσουμε έναν χρόνο θητείας, κάνουμε ένα πολύ σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Οι νέες τεχνολογίες είναι πλέον το όχημά μας για μια νέα αντίληψη διοίκησης των δημοτικών πραγμάτων και εξυπηρέτησης του πολίτη, προχωρώντας στη συμμετοχική διαχείριση του κοινού μας χώρου. Παράλληλα, ανοίγουμε ένα νέο άμεσο και σύγχρονο κανάλι επικοινωνίας και διάδρασης μεταξύ Δήμου και δημοτών, οδεύοντας προς το μέλλον μαζί. Είμαι αισιόδοξος ότι οι συμπολίτες μας θα αγκαλιάσουν αυτή την καινοτομία και θα βοηθήσουν τις υπηρεσίες του Δήμου να καταγράψουν και να επιλύσουν κάθε πρόβλημα που δυσχεραίνει την καθημερινότητα της πόλης μας με σκοπό να κάνουμε ακόμα ένα βήμα προς την βελτίωση της ποιότητας ζωής στο Δήμο μας.

 

Προηγούμενο άρθροΣυμμετέχω – Ανακυκλώνω – Κερδίζω!
Επόμενο άρθροΑγία Μαρίνα Νέας Φιλαδέλφειας: Πρόγραμμα Εορτασμού
Η εφημερίδα Fx-news, από το 2010 που ξεκίνησε ηλεκτρονικά και από το 2012 και σε έντυπη μηνιαία έκδοση, πρωτοστατεί στην ουσιαστική, αντικειμενική και άμεση ενημέρωση των δημοτών της Νέας Φιλαδέλφειας - Νέας Χαλκηδόνας και όχι μόνο! Επίσημο Μέλος του E-MEDIA: A.M. 12548.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.