Κτηνοτρόφοι μοίρασαν πάνω από ένα τόνο γάλα στη Λάρισα

γαλα_1
Οι κτηνοτρόφοι της Λάρισας συγκεντρώθηκαν σήμερα για να διαμαρτυρηθούν για τα προβλήματα του κλάδου τους έξω από το κτίριο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας. Στο σημείο μοίρασαν πάνω από ένα τόνο πρόβειο γάλα σε δεκάδες πολίτες που είχαν σπεύσει, αφού είχαν ενημερωθεί νωρίτερα.

Τη διαμαρτυρία διοργάνωσε η Ομοσπονδία Κτηνοτρόφων Θεσσαλίας, εκπρόσωποι των οποίων παρέδωσαν προς τη γενική γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας Καλλιόπη Γερακούδη, ψήφισμα με τα αιτήματά τους, που αφορούν το θέμα της αναγνώρισης της ελληνικής ΦΕΤΑΣ ως ΠΟΠ, τη φορολογία (“άνοιγμα” βιβλίων), τα βοσκοτόπια και την αναθεώρηση της νέα ΚΑΠ.

lifo.gr

Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τη Νέα Φιλαδέλφεια και την Αττική στο FX-news.gr.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ - ΝΕΑΣ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ


- Ακολουθήστε την Εφημερίδα Fx-news στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Νέα Φιλαδέλφεια και Νέα Χαλκηδόνα στο Fx-news.gr & filadelfia-xalkidona.gr

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ - ΓΑΛΑΤΣΙ - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ - ΗΡΑΚΛΕΙΟ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ