Μετά τον Αύγουστο, η καθημερινότητα επιστρέφει στους κανονικούς της ρυθμούς. Οι πολίτες γυρνούν από τις διακοπές τους και αναπροσαρμόζουν τη συμπεριφορά τους ως καταναλωτές. Αυτό σημαίνει ότι αναζητούν νέες ευκαιρίες, κάνουν πιο στοχευμένες αγορές και είναι έτοιμοι να δοκιμάσουν προϊόντα και υπηρεσίες που τους εξυπηρετούν στη νέα σεζόν. Γράφει ο Θεοδόσης Βέττος.
Μετά τον Αύγουστο, η καθημερινότητα επιστρέφει στους κανονικούς της ρυθμούς. Οι πολίτες γυρνούν από τις διακοπές τους και αναπροσαρμόζουν τη συμπεριφορά τους ως καταναλωτές. Αυτό σημαίνει ότι αναζητούν νέες ευκαιρίες, κάνουν πιο στοχευμένες αγορές και είναι έτοιμοι να δοκιμάσουν προϊόντα και υπηρεσίες που τους εξυπηρετούν στη νέα σεζόν.
Η συμπεριφορά του καταναλωτή
Ο καταναλωτής μετά τις διακοπές:
-
Εστιάζει σε προσιτές προσφορές και έξυπνες αγορές.
-
Αναζητά ποιότητα με αξία και όχι απλώς χαμηλές τιμές.
-
Ενημερώνεται περισσότερο διαδικτυακά πριν επιλέξει πού θα ψωνίσει ή ποια υπηρεσία θα χρησιμοποιήσει.
-
Θέλει επιχειρήσεις που δείχνουν ενεργές, σύγχρονες και διαφανείς στην επικοινωνία τους.
Τι σημαίνει αυτό για τις τοπικές επιχειρήσεις
Η περίοδος μετά τις διακοπές είναι στρατηγικής σημασίας. Οι επιχειρήσεις που θα προσαρμοστούν στη νέα νοοτροπία του καταναλωτή θα καταφέρουν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με:
-
Ειδικές προσφορές “επιστροφής” που καλύπτουν πραγματικές ανάγκες.
-
Προβολή σε τοπικά μέσα που εμπιστεύεται το κοινό, ώστε το μήνυμα να φτάσει στοχευμένα.
-
Συνδυασμό φυσικής και ψηφιακής παρουσίας, καθώς ο καταναλωτής ψάχνει στο Google, στα social media και στα ενημερωτικά sites πριν κάνει την επιλογή του.
Η αξία της σωστής προβολής
Όσες επιχειρήσεις επενδύσουν στην επικοινωνία αυτήν την περίοδο θα έχουν σημαντικό πλεονέκτημα. Η προβολή μέσα από άρθρα, banners και social media καμπάνιες δίνει τη δυνατότητα να βρίσκονται εκεί που ο καταναλωτής ψάχνει απαντήσεις: στο διαδίκτυο και στην τοπική ενημέρωση.
Συμπέρασμα
Η επιστροφή από τις διακοπές δεν είναι απλώς το τέλος του καλοκαιριού, αλλά η έναρξη μιας νέας αγοραστικής περιόδου. Οι καταναλωτές αναζητούν ποιότητα, εμπιστοσύνη και έξυπνες επιλογές. Οι επιχειρήσεις που θα κατανοήσουν αυτήν τη συμπεριφορά και θα επενδύσουν στη σωστή διαφήμιση και προβολή θα βρεθούν μπροστά από τον ανταγωνισμό.




















