Παρασκευή 14 Μαΐου 2021

Η Διαδραστική συνεργασία Δήμου ΝΦ-ΝΧ – Δημότη

Ο Δήμος Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας μας ενημερώνει ότι συνεχίζει με μεγάλη επιτυχία τη λειτουργία της πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου – δημότη, με εξειδικευμένη ηλεκτρονική εφαρμογή-πλατφόρμα έξυπνων κινητών τηλεφώνων επιλύοντας τα προβλήματα που συναντούν καθημερινά οι δημότες και επισκέπτες του Δήμου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εφαρμογής-πλατφόρμας έξυπνων κινητών τηλεφώνων που αφορούν στο διάστημα μεταξύ 1 Μαΐου και 31 Δεκεμβρίου 2020, καταγράφηκαν 823 αιτήματα πολιτών προς το Δήμο, από τα οποία επιλύθηκαν 610, δηλαδή το 74%. Σαράντα τέσσερα αιτήματα βρίσκονται σε εξέλιξη και έχουν ήδη δρομολογηθεί από τις αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες. Τα πιο συχνά αιτήματα που καταγράφηκαν στο διαχειριστικό σύστημα της πλατφόρμας αφορούσαν την κατηγορία «φωτισμός – βλάβη», ακολούθησαν τα αιτήματα για «γνήσιο υπογραφής κατ’ οίκον» και «κάδος Απορριμμάτων – έλλειψη – βλάβη».

Επιπλέον, εστάλησαν περισσότερα από 640 προσωποποιημένα μηνύματα προς τους δημότες, κάνοντας την επικοινωνία μεταξύ Δήμου και δημοτών άμεση και αμφίδρομη.

Συνολικά, από την αρχή της λειτουργίας της πλατφόρμας, έχουν υποβληθεί στο Δήμο περισσότερα από 1.000 αιτήματα δημοτών από τα οποία έχουν επιλυθεί τα 786 (ποσοστό 77%).

Παράλληλα, έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα 710 δημότες και έχουν αποσταλεί περισσότερα από 870 προσωποποιημένα μηνύματα.

Υπενθυμίζουμε ότι η συγκεκριμένη ηλεκτρονική πλατφόρμα προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης. Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο ζητήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. θέματα καθαριότητας και σκουπιδιών, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, θέματα ηλεκτροφωτισμού κ.α., μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.

Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής  για smartphones με λογισμικό Apple iOS και Google Android. Γίνεται σε 4 απλά βήματα:

  •       Επιλογή τοποθεσίας
  •       Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
  •       Προσθήκη φωτογραφίας
  •       Αποστολή του αιτήματος στο Δήμο

Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

Οι υπηρεσίες του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας, από την άλλη πλευρά, έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων της πόλης και μπορούν με αυτό τον τρόπο να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους.

Παράλληλα, ο Δήμος μπορεί να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους δημότες και επισκέπτες του για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα, μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων, καθώς και να λαμβάνει τη γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας με την διεξαγωγή σύντομων διαβουλεύσεων.

Χρήσιμα τηλέφωνα και συχνές ερωτήσεις ανανεώνονται ζωντανά και είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής, αναδεικνύοντας την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης του δημότη/επισκέπτη.


– Ακολουθήστε την Εφημερίδα Fx-news στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
– Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Νέα Φιλαδέλφεια και Νέα Χαλκηδόνα στο Fx-news.gr & filadelfia-xalkidona.gr

MyCity.Gr

Διαδημοτικά ΝΕΑ και όχι μόνο!