Ανταλλαγή “πυρών” για τα δημοτικά τέλη!

0

Πόλεμος” ανακοινώσεων μεταξύ αντιπολίτευσης και Διοίκησης Γιάννη Βούρου για τα δημοτικά τέλη του 2021!

Την περασμένη Δευτέρα (14/12), στην συνεδρίαση του Δημοτικού συμβουλίου, η διοίκηση του Γ. Βούρου κατέθεσε προς συζήτηση και ψήφιση την πρότασή της για τα Δημοτικά τέλη. Μειωμένα δημοτικά τέλη για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά αλλά με λελογισμένη μείωση όπως ανέφερε, έτσι ώστε οι ανταποδοτικές υπηρεσίες προς τους δημότες να μην επηρεαστούν αρνητικά λόγω έλλειψης πόρων.

Και η αντιπολίτευση τι έκανε λέτε;;;

Την διοίκηση!

Με “άρμα” την “απλή αναλογική (διαλυτική)” του ΚΛΕΙΣΘΕΝΗ, οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης με μπροστάρη των τέως δήμαρχο κ. Αρ. Βασιλόπουλο, τον 1 από τους 4 δημάρχους των 324 δήμων της Ελλάδας που έγιναν δήμαρχοι το 2014 με ποσοστό κάτω από 20% (17% έλαβε) την πρώτη Κυριακή και την άνετη πλειοψηφία (19 σύμβουλοι) στο Δ.Σ., τον “αριστερό”… που όταν ήταν δήμαρχος χρέωνε τους δημότες στον λογαριασμό της ΔΕΗ με 1,33 €/τμ στα σπίτια και στα 4,70 €/τμ στα μαγαζιά και που την Δευτέρα 14 Δεκέμβρη 2020 σε αγαστή συνεργασία με τις παρατάξεις του Π. Γρετζελιά, του Χ. Τομπούλογλου και του… κομμουνιστή Ν. Σερετάκη, “κατέβασαν” συντεταγμένα… πρόταση για… μείωση 30% των δημοτικών τελών!

Και βέβαια με 19 ψήφους της αντιπολίτευσης η πρόταση έγινε “νόμος” και πρέπει να την εφαρμόσει η διοίκηση…

  • Από που προκύπτει όμως οικονομοτεχνικά αυτή η μεγάλη μείωση που πρότεινε συντεταγμένα η αντιπολίτευση;;; Οι αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου που είναι υπεύθυνες για την καθαριότητα και τον ηλεκτροφωτισμό της πόλης μας μπορούν οικονομικά να αντεπεξέλθουν σε τόσο μεγάλη μείωση;;;
  • Δεν έχει καμία σημασία προφανώς για τους επικεφαλής και συμβούλους της αντιπολίτευσης… Σημασία έχει να “διαλύσουν” και να αποδομήσουν την διοίκηση του Γιάννη Βούρου, μέσω της “διάλυσης” των υπηρεσιών καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού. Ποντάρουν (μικρο)πολιτικά στην δυσαρέσκεια και γκρίνια που θα δημιουργήσει στους κατοίκους της πόλης μας η εφαρμογή της πρότασης ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΠΕΒΑΛΛΑΝ!

Οι ανακοινώσεις μετά το Δ.Σ. για τα τέλη

(με χρονολογική σειρά)

Ανακοίνωση της Δημοτικής αρχής του Γιάννη Βούρου:

Ο εύκολος δρόμος της πλειοδοσίας και του λαϊκισμού

 

Το βράδυ της 14ης Δεκεμβρίου ο Δήμος μας γνώρισε την άσχημη πλευρά του εκλογικού νόμου «Κλεισθένης» με τον οποίο πραγματοποιήθηκαν οι τελευταίες Δημοτικές Εκλογές.

Ένας νόμος που κάποιοι ελπίζαμε ότι θα ενισχύσει την δημοκρατική λειτουργία των ΟΤΑ.

Αποδεικνύεται όμως ότι για να ισχύσει αυτό είναι απαραίτητη η πλαισίωσή του από το κατάλληλο πολιτικό προσωπικό. Στην ψήφιση για τον καθορισμό των ανταποδοτικών τελών καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού για το έτος 2021 η αντιπολίτευση του Δήμου κατέθεσε την δική της εναλλακτική πρόταση αξιοποιώντας τις δυνατότητες και τα εργαλεία που δίνει ο «Κλεισθένης».

Η πρόταση υπερψηφίστηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο παρότι οι υπηρεσίες του Δήμου επεσήμαναν και υπογράμμισαν την αδυναμία βιωσιμότητάς της.

Ορισμένες μόνο από τις επιπτώσεις που προκύπτουν από την πρόταση αυτή είναι οι παρακάτω:

  • Η αδυναμία αντικατάστασης 750 πράσινων κάδων απορριμμάτων
  • Η αδυναμία προμήθειας ηλεκτρολογικού υλικού και ειδών ηλεκτροφωτισμού για τις ανάγκες του τμήματος Ηλεκτροφωτισμού για το έτος 2021
  • Η αδυναμία αποκατάστασης των βλαβών που προκύπτουν σε μεγάλο μέρος του πεπαλαιωμένου εξοπλισμού των οχημάτων και των μηχανημάτων έργου του Δήμου
  • Η μη προμήθεια οικοδομικών υλικών για το Αμαξοστάσιο του Δήμου. Σημειώνοντας πως ο χώρος υπολείπεται σοβαρών υποδομών που έχει ως στόχο τη διασφάλιση του μηχανολογικού εξοπλισμού που βρίσκεται εκεί καθώς και την υγιεινή και ασφάλεια των εργαζομένων
  • Το ανεπαρκές ύψος του προϋπολογισμού για αλλαγή ελαστικών των οχημάτων της υπηρεσίας καθαριότητας καθώς και για τα απαραίτητα καύσιμα της υπηρεσίας
  • Η αδυναμία υλοποίησης της πρότασης της υπηρεσίας για την αναγκαιότητα προμήθειας ειδών εορταστικού φωτισμού και διακόσμου, δεδομένου ότι η προηγούμενη είχε λάβει χώρα προ δεκαετίας!

Έχοντας όλα αυτά ως δεδομένα θεωρούμε ότι η καταψήφιση της πρότασης της Δημοτικής Αρχής στο Δημοτικό Συμβούλιο είναι μία άκρως δυσάρεστη εξέλιξη για τον Δήμο μας και μία εύκολη επιλογή για οποιονδήποτε δεν φέρει την ευθύνη διοίκησης.

Η πλειοδοσία σε μειώσεις που σε πρώτη ανάγνωση «βοηθούν» τους πολίτες οδηγούν μετά βεβαιότητας στην συνολική απαξίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών Καθαριότητας και Ηλεκτροφωτισμού, γεγονός που κατά την άποψή μας αποτελεί την χειρότερη μορφή λαϊκισμού και ανευθυνότητας έναντι του κοινού συμφέροντος.

Η Δημοτική Αρχή πρότεινε για δεύτερη χρονιά ικανή μείωση δημοτικών τελών για οικίες και επαγγελματικούς χώρους, μηδενισμό στις ευπαθείς ομάδες και για πρώτη φορά την εξάντληση των ανώτατων ορίων για τράπεζες και άλλες μεγάλες επιχειρήσεις.

Είναι σημαντικό να γνωρίζουν όλοι οι συνδημότες μας για το ποιοι, για ακόμη μία φορά στην ιστορία της πόλης μας, «παίζουν παιχνίδια» στην πλάτη τους, αδιαφορώντας επί της ουσίας για την εύρυθμη λειτουργία του Δήμου μας. Τους γνωρίζετε και τους γνωρίζουμε.

Εμείς από την πλευρά μας μένοντας πιστοί στις δεσμεύσεις μας θα εξαντλήσουμε κάθε δυνατότητα που μας δίνεται ώστε να πορευθεί η πόλη μας σε ένα δρόμο δημοκρατικό, προοδευτικό με την μεγαλύτερη δυνατή ομοψυχία και είμαστε πεπεισμένοι ότι με την στήριξη όλων των δημοτών θα το πετύχουμε.

Από τον τέως δήμαρχο κ. Αριστείδη Βασιλόπουλο λάβαμε την παρακάτω ανακοίνωση:

Η δημοτική αρχή Βούρου, την επομένη της ψήφισης της πρότασης της αντιπολίτευσης για τα τέλη καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού με ψήφους 19 υπέρ και 14 κατά, επιχειρεί να κάνει το άσπρο – μαύρο, διασπείροντας ψευδείς ειδήσεις στην τοπική κοινωνία. Το μοναδικό επιχείρημα που προβάλλεται στο – παραληρηματικό και γεμάτο ψεύδη και κινδυνολογίες – δελτίο τύπου του Δήμου, είναι ότι η η μείωση 30% στα τέλη για τις οικίες και τους επαγγελματίες θα οδηγήσει σε κατάρρευση τη λειτουργία της καθαριότητας και του ηλεκτροφωτισμού.

Η αλήθεια είναι ότι το 2020 οι δαπάνες για την καθαριότητα και τον ηλεκτροφωτισμό δεν πρόκειται να ξεπεράσουν τα 4.6 εκ ευρώ, σύμφωνα με τα στοιχεία των υπηρεσιών του Δήμου. Επομένως, ο προϋπολογισμός των 6 εκατομμυρίων ευρώ που ψηφίστηκε για το 2021, είναι κατά 1.4 εκατομμύρια ευρώ αυξημένος σε σχέση με όσα δαπανήθηκαν και θα δαπανηθούν εντός του 2020. Η αλήθεια είναι ότι η αύξηση των τελών για τις τράπεζες και τις υπεραγορές κατά 31,5% (από 6.63 ευρώ το τμ στα 8.7 ευρώ) που ψηφίστηκε στο Δημοτικό συμβούλιο θα επιφέρει επιπλέον έσοδα στο Δήμο και με κοινωνικά δίκαιο τρόπο. Θα αρκούσαν αυτά και μόνο τα στοιχεία για να αποκαλυφθούν οι «Πινόκιο» της δημοτικής αρχής Βούρου, ας δούμε όμως τι περιλαμβάνει η απόφαση του Δημοτικού συμβουλίου και κυρίως, τι δεν περιλαμβάνει:

  • Σε αντίθεση με την εισήγηση της δημοτικής αρχής, περιλαμβάνει την τοποθέτηση συστημάτων υπόγειων κάδων απορριμμάτων στην οδό Πεταλά και στην πλατεία Κρήτης στη Νέα Χαλκηδόνα, καθώς και στην πλατεία Μιαούλη και στη συνοικία Ειρήνη στη Νέα Φιλαδέλφεια. Περιλαμβάνει τέλος την αναβάθμιση του οδοφωτισμού, υλοποιώντας τμηματικά τη μελέτη εξοικονόμησης ενέργειας που διαθέτει ο Δήμος μας.
  • Περιλαμβάνει χρήματα για την αγορά όλου του αναγκαίου εξοπλισμού, όλων των αναλωσίμων και των αναγκαίων συντηρήσεων, τη μισθοδοσία και τις υπερωρίες του προσωπικού, ακόμη και τη μισθοδοσία του αντιδημάρχου καθαριότητας.

Δεν περιλαμβάνει:

  • 100.000 ευρώ αγορά στολιδιών, μία υπέρογκη δαπάνη, που είναι παράνομο να επιβαρύνει τα τέλη καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού. Αν η δημοτική αρχή θέλει να δαπανήσει χρήματα για το στολισμό της πόλης, οφείλει να τα φέρει στον τακτικό προϋπολογισμό και όχι στα ανταποδοτικά που πληρώνουν οι πολίτες.
  • Δεν περιλαμβάνει 250.000 ευρώ για καύσιμα, όταν ολόκληρο το 2020 η κατανάλωση καυσίμων δεν θα ξεπεράσει τις 135.000.
  • Δεν περιλαμβάνει… οικοδομικά υλικά, που παρανόμως επιχειρούν να αγοραστούν για τις ανάγκες του Δήμου και να επιβαρύνουν τα τέλη καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού.
  • Δεν περιλαμβάνει το εξωφρενικό ποσό των 250.000 ευρώ (!!!) για την συντήρηση του ανανεωμένου στόλου καθαριότητας, όταν με τόσα χρήματα αγοράζει κανείς 1 καινούριο απορριμματοφόρο και 1 καινούριο σάρωθρο.
  • Δεν περιλαμβάνει 70.000 ευρώ για την προμήθεια ελαστικών οχημάτων, αρκετά υπέρογκο ποσό, καθώς το μεγαλύτερο τμήμα του στόλου έχει προσφάτως ανανεωθεί με νέα οχήματα και δεν απαιτείται αντικατάσταση των ελαστικών τους στο τρέχον έτος.
  • Δεν περιλαμβάνει 20.000 ευρώ για την προμήθεια GPS, ώστε οι οδηγοί των απορριμματοφόρων να βρίσκουν το δρόμο προς το ΧΥΤΑ της Φυλής.

Αφήνουμε στην κρίση των πολιτών την επιλογή της δημοτικής αρχής Βούρου να φουσκώσει τις δαπάνες του προϋπολογισμού κατά 1 εκατομμύριο ευρώ, εισπράττοντας 1 επιπλέον εκατομμύριο ευρώ από τους πολίτες και τους επαγγελματίες της πόλης, όταν το ταμειακό πλεόνασμα ανέρχεται με τα πιο επίσημα στοιχεία στα 2.2 εκατομμύρια ευρώ…

 

Οι δημοτικοί σύμβουλοι

Γούλας Αλέκος

Ουσταμπασίδης Ιωάννης

Βασιλόπουλος Αριστείδης (επικεφαλής δημοτικής παράταξης «Δύναμη πολιτών»)

Ανανιάδης Νικόλαος

Ανεμογιάννης Γεώργιος

Εμμανουήλ Δανάη

Καλαμπόκης Ιωάννης

Ντάτσης Κωνσταντίνος

Γρετζελιάς Παντελής (επικεφαλής δημοτικής παράταξης «Μαζί ξανά»)

Αναγνώστου Γεώργιος

Γρετζελιάς Χρήστος

Λαζαρίδης Πέτρος

Τομπούλογλου Χαράλαμπος (επικεφαλής δημοτικής παράταξης «Η πόλη της καρδιάς μας»)

Τομπούλογλου Κωνσταντίνος

Αθανασόπουλος Παναγιώτης

Νέα ανακοίνωση της Δημοτικής αρχής:

Στις πολιτικές που στοχεύουν στη δυσλειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου μας απαντάμε με συγκεκριμένα στοιχεία

 

Απευθυνόμαστε για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες ημέρες στους συμπολίτες μας και δημοσιεύουμε όλα εκείνα τα στοιχεία που επιβεβαιώνουν με τον πλέον εύγλωττο τρόπο το γεγονός πως η εναλλακτική πρόταση των δημοτικών συμβούλων της αντιπολίτευσης για τα ανταποδοτικά τέλη καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού θα αποτελέσει τροχοπέδη στην εύρυθμη λειτουργία των συγκεκριμένων υπηρεσιών του Δήμου μας.

Συγκεκριμένα βάσει των στοιχείων που έχουμε στη διάθεσή μας:

  1. Η εναλλακτική πρόταση των δημoτικών συμβούλων της αντιπολίτευσης για μηδενισμό του ΚΑ 02.20.6263.008 με τίτλο «Δαπάνες πλυσίματος-γρασαρίσματος οχημάτων και μηχανολογικού εξοπλισμού υπηρεσίας καθαριότητας» κρίνεται ανέφικτη καθώς δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές στις δημοτικές εγκαταστάσεις για να πραγματοποιούνται οι εν λόγω εργασίες πλήρως (με στόχο τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας και την ορθή λειτουργία του μηχανολογικού εξοπλισμού).
  2. Η εναλλακτική πρόταση των δημoτικών συμβούλων της αντιπολίτευσης για μείωση κατά 150.000,00 € του ποσού που αφορά την τακτική συντήρηση και επισκευή οχημάτων-μηχανημάτων έργου του Δήμου (ΚΑ 02.20.6263.011) κρίνεται ανέφικτη για την ορθή αποκατάσταση των βλαβών που προκύπτουν σε μεγάλο μέρος του πεπαλαιωμένου εξοπλισμού καθώς η αποκατάσταση των βλαβών εκ των υστέρων μόνο τμηματικά και αποσπασματικά μπορεί να γίνει αν δεν υπάρχει προληπτική συντήρηση.
  3. Η πρόταση της υπηρεσίας αναφορικά με το ύψος του ΚΑ 02.20.6277.001 (Υπηρεσία ανακύκλωσης Α.Ε.Κ.Κ. μέσω συλλογικού συστήματος διαχείρισης Α.Ε.Κ.Κ.) βασίζεται στις ποσότητες Α.Ε.Κ.Κ. που απομακρύνθηκαν με την αντίστοιχη περσινή σύμβαση.
  4. Η πρόταση της υπηρεσίας αναφορικά με τους ΚΑ 02.20.6641.001 και 02.20.6641.003 έχει λάβει υπ’ όψιν της τις καταναλώσεις του τρέχοντος έτος αλλά και του περσινού και περιλαμβάνει αντίστοιχα προαίρεση ύψους 20.000,00€ στον ΚΑ 02.20.6641.001 και 3.000,00€ στον 02.20.6641.003. Έχει επίσης ληφθεί ως ενδεχόμενο η λειτουργία του Σ.Μ.Α. και κατά συνέπεια η κατανάλωση σε πετρέλαιο κίνησης της γεννήτριας του αναβατορίου.
  5. Η πρόταση της υπηρεσίας αναφορικά με την προμήθεια ελαστικών αυτοκινήτων-μηχανημάτων έργου (ΚΑ 02.20.6672.002) στο ύψος των 70.000,00€ ανταποκρίνεται πλήρως στην πραγματικότητα καθώς οι φθορές των ελαστικών των απορριμματοφόρων πολλαπλασιάζονται λόγω της μετάβασης στον Χ.Υ.Τ.Α. και καθώς με την αντίστοιχη προμήθεια τρέχοντος έτους προϋπολογισμού 50.000,00€ δεν μπόρεσαν να καλυφθούν πλήρως οι τρέχουσες ανάγκες.
  6. Η πρόταση της υπηρεσίας αναφορικά με τον ΚΑ 02.20.7131.002 ύψους 74.000,00€ περιλαμβάνει την προμήθεια 3 (τριών) ηλεκτρικών αναρροφητικών μηχανημάτων καθαρισμού εξωτερικών χώρων με στόχο τον εκσυγχρονισμό του έργου των οδοκαθαριστών.
  7. Η πρόταση της υπηρεσίας αναφορικά με τον ΚΑ 02.20.7131.008 ύψους 31.000,00€ περιλαμβάνει την προμήθεια που βρίσκεται σε εξέλιξη ενός επιβατικού για το έτος 2020 και προβλέπει ποσό 16.000,00€ για ένα δεύτερο επιβατικό για το 2021.
  8. Η εναλλακτική πρόταση των δημoτικών συμβούλων της αντιπολίτευσης για μηδενισμό των ΚΑ 02.20.7131.011 (Προμήθεια μεγάλου ελαστικοφόρου φορτωτή) και 02.20.7131.012 (Προμήθεια μικρού ελαστικοφόρου φορτωτή) κρίνεται ανέφικτη για την ορθή λειτουργία της υπηρεσίας καθώς τα αντίστοιχα μηχανήματα έργου της διεύθυνσης έχουν άδειες κυκλοφορίας 1996, 2000 και 2005 (δύο ΜΕ) και κρίνεται πλέον αναγκαία η αντικατάστασή τους καθώς εμφανίζουν ολοένα και συχνότερα σοβαρές βλάβες.
  9. Η πρόταση της υπηρεσίας αναφορικά με τον ΚΑ 02.20.7135.002 ύψους 40.000,00€ περιλαμβάνει την προμήθεια εργοταξιακού συστήματος ανεφοδιασμού καυσίμων κίνησης το οποίο εφόσον πληρούνται οι κατάλληλες προϋποθέσεις για την εγκατάστασή του, θα διασφαλίσει τον ταχύτερο ανεφοδιασμό των οχημάτων/μηχανημάτων της Διεύθυνσης.
  10. Η πρόταση της υπηρεσίας αναφορικά με τον ΚΑ 02.20.7135.018 (Προμήθεια ηλεκτρολογικού υλικού και ειδών ηλεκτροφωτισμού) ύψους 300.000,00€ περιλαμβάνει την προμήθεια που βρίσκεται σε εξέλιξη προϋπολογισμού 200.000,00€ και προβλέπει επιπλέον ποσό 100.000,00€ για τις ανάγκες του τμήματος Ηλεκτροφωτισμού για το 2021.
  11. Η πρόταση της υπηρεσίας για τον ΚΑ 02.20.7135.023 (Προμήθεια συστημάτων υπογειοποιημένων κάδων απορριμμάτων) ανέρχεται στο ποσό των 20.000,00€ καθώς εξετάζονται εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης για την προμήθεια πολλαπλάσιου αριθμού συστημάτων υπογειοποιημένων κάδων απορριμμάτων.
  12. Η εναλλακτική πρόταση των δημoτικών συμβούλων της αντιπολίτευσης για μείωση κατά περίπου 108.00,00€ του ΚΑ 02.20.7135.028 με τίτλο «Προμήθεια κάδων καθαριότητας και ανταλλακτικών» κρίνεται ανέφικτη καθώς ήδη υπάρχουν στην πόλη 550 μη επισκευάσιμοι κάδοι απορριμμάτων, 200 μερικώς επισκευάσιμοι και η νομοθεσία επιβάλει την προώθηση και εφαρμογή προγραμμάτων Διαλογής στην Πηγή που συνεπάγεται τον χωρισμό του σύμμεικτου απορρίμματος σε τέσσερα τουλάχιστον διακριτά ρεύματα ήτοι προμήθεια πολλαπλάσιων κάδων.
  13. Η εναλλακτική πρόταση των δημoτικών συμβούλων της αντιπολίτευσης για μηδενισμό του ΚΑ 02.20.6662.007 με τίτλο «Προμήθεια Οικοδομικών Υλικών για το Αμαξοστάσιο του Δήμου» κρίνεται ανέφικτη καθώς ο χώρος υπολείπεται σοβαρών υποδομών με στόχο τη διασφάλιση του μηχανολογικού εξοπλισμού που βρίσκεται εκεί καθώς και την υγιεινή και ασφάλεια των εργαζομένων.
  14. Η πρόταση της υπηρεσίας αναφορικά με τον ΚΑ 02.20.6662.008 ύψους 100.000,00€ αντικατοπτρίζει την αναγκαιότητα της εν λόγω προμήθειας δεδομένου ότι η προηγούμενη είχε λάβει χώρα περίπου 10 έτη πριν.

Η Δημοτική μας Αρχή επαναλαμβάνει για μία ακόμη φορά και σε όλους τους τόνους πως θεωρούμε ότι η καταψήφιση της εισήγησής μας στο Δημοτικό Συμβούλιο για λελογισμένες μειώσεις είναι μία άκρως δυσάρεστη εξέλιξη για το Δήμο μας και μία εύκολη επιλογή για οποιονδήποτε δεν φέρει την ευθύνη διοίκησης.

Παρά ταύτα δεσμευόμαστε στους συμπολίτες μας πως όπως πράξαμε από την πρώτη ημέρα που αναλάβαμε τα καθήκοντα που μας ανέθεσαν, θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε έχοντας ως βασική μας προτεραιότητα μία πόλη όμορφη, μία πόλη καθαρή, μία πόλη στην οποία θα χαίρεσαι να ζεις.

Προηγούμενο άρθροΒίντεο: Το άναμμα του Χριστουγεννιάτικου δέντρου
Επόμενο άρθρο“Τι έκανε η διοίκηση Γ. Βούρου στους 15 πρώτους μήνες της θητείας της”
Η εφημερίδα Fx-news, από το 2010 που ξεκίνησε ηλεκτρονικά και από το 2012 και σε έντυπη μηνιαία έκδοση, πρωτοστατεί στην ουσιαστική, αντικειμενική και άμεση ενημέρωση των δημοτών της Νέας Φιλαδέλφειας - Νέας Χαλκηδόνας και όχι μόνο! Επίσημο Μέλος του E-MEDIA: A.M. 12548.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.