Fx-news | Εφημερίδα |ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ-ΝΕΑ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ

Χαλκηδόνιο Ωδείο: Εργαστήρι Στιχουργικής με τον Οδυσσέα Ιωάννου

Εργαστήρι στιχουργικής με τον Οδυσσέα Ιωάννου στο Χαλκηδόνιο Ωδείο.

Από Τρίτη 13 Οκτωβρίου και κάθε Τρίτη 8-10 μ.μ. για 20 μαθήματα. 
Το εργαστήρι απευθύνεται τόσο σε αρχάριους όσο και σε προχωρημένους , καθώς και σε όσους έχουν παρακολουθήσει κάποια από τα τμήματα των προηγούμενων ετών.

Καλεσμένοι προηγούμενων κύκλων:

Θ. Μικρούτσικος, Β. Παπακωνσταντίνου, Μ. Πασχαλίδης, Χ.Θηβαίος, Α. Μάνου, Φ. Δεληβοριάς, Ν. Μποφίλιου, Θ. Καραμουρατίδης, Λ. Δημοπούλου 

Δηλώσεις Συμμετοχής-Πληροφορίες στα τηλ.

Όλα τα εργαστήρια θα πραγματοποιηθούν στο

Χαλκηδόνιο Ωδείο της Ν.Φιλαδέλφειας (Λ.Δεκελείας 71 & Σάββα Σταματιάδη 2).

* Με την συμπλήρωση των 20 μαθημάτων θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης του εργαστηρίου.

Λογαριασμός Τραπέζης για Κράτηση Θέσης:

(αν η κατάθεση γίνει από άλλη τράπεζα επιβαρύνεστε με τυχόν έξοδα τραπέζης)

Τράπεζα Πειραιώς IBAN: GR6101710460006046138329811 στο όνομα Ζύλης Αθανασίος

*Απαραίτητη η τηλεφωνική επικοινωνία πριν την κατάθεση με το ωδείο για το αν υπάρχουν κενές θέσεις

Τα μαθήματα θα διοργανωθούν τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα και τις υποδείξεις του Υπουργείου Πολιτισμού και του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας.

Λίγα λόγια για το εργαστήρι από τον Οδυσσέα Ιωάννου :

Μετά από εφτά χρόνια που λειτουργεί το εργαστήρι στο Χαλκηδόνιο Ωδείο αλλά και από τα εργαστήρια στην Κύπρο, μπορώ μόνο να πω τι έχω μάθει εγώ, δεν νομίζω πως είμαι το κατάλληλο πρόσωπο να μιλήσω για τα παιδιά που συμμετείχαν.

Έχω γίνει ξανά ο άδολος ακροατής –ιδιότητα και ποιότητα που την χάνεις με τα χρόνια και κυρίως μέσα από την επαγγελματική ενασχόληση με το τραγούδι. Ξαναθυμάμαι πώς είναι να αναστατώνεσαι από ένα τραγούδι προσεγγίζοντάς το με το σώμα, με τις αυτόματες αντιδράσεις δηλαδή, χωρίς να νοθέψεις το συναίσθημα με σκέψεις, συγκρίσεις και αναλύσεις.

Έχω κληθεί να απαντήσω σε ερωτήσεις που θυμίζουν τις επίμονες ερωτήσεις ενός μικρού παιδιού, οι οποίες χαρακτηρίζονται τόσο από εμμονή στην κυριολεξία όσο και από την πίστη στο αφαιρετικό.   Έχουμε κάνει συζητήσεις γύρω από το τραγούδι που είχα χρόνια να τις κάνω, σαν μια παρέα που τώρα ξεκινάει να ανακαλύπτει ή αγαπάει από την αρχή.

Έχουμε γελάσει πολύ μέσα από τις χαλαρές απενοχοποιήσεις τόσο ορισμένων θεματολογιών όσο και καταστάσεων. Δεν είμαι δάσκαλος, δεν μαθαίνω τους άλλους κάτι. Νομίζω πως περισσότερο είμαι ένας χορδιστής πιάνου, που προσπαθεί βάσει εμπειρίας να κουρδίσει κάποιες ατέλειες, και κάποιος που πυροδοτεί κουβέντες οι οποίες όταν γίνονται μέσα σε μία ομάδα μαλακώνουν τις σιγουριές μας και ημερεύουν τους όποιους φανατισμούς μας…

Exit mobile version