Οπως αναφέρει το περιοδικό, «τα παιδιά που είναι πιο όμορφα είχαν σε μεγαλύτερα επίπεδα την προσοχή των καθηγητών, περισσότερους φίλους και λιγότερη κατάθλιψη», λέει ο Ράσελ Γκόρντον καθηγητής Κοινωνιολογίας του πανεπιστημίου του Ιλινόις στο Σικάγο και υποστηρίζει μάλιστα ότι τα όμορφα παιδιά έγιναν και πιο επιτυχημένα. «Δεν είναι ξεκάθαρο βέβαια εάν η προσοχή και οι έπαινοι αύξησαν την αυτοπεποίθηση του παιδιού και ένιωσε πιο άνετα να ζητήσει την βοήθεια των καθηγητών ή να πάρει εξτρά μαθήματα, με αποτέλεσμα να πάρει και υψηλότερους βαθμούς, ή εάν οι δάσκαλοι όπως τα μωρά προτιμούν τα ελκυστικά πρόσωπα περισσότερο», αναφέρει το Time.
Τα ευρήματα αυτά, είναι τμήμα από την Κοινωνία για την Ερευνα της Ανάπτυξης των Παιδιών η οποία παράλληλα αναφέρει πως και άλλες μελέτες έχουν επιβεβαιώσει αυτό το συμπέρασμα, με το περιοδικό πάντως να αναφέρει καταληκτικά:
«Υπάρχει όμως και μια δύσκολη ερώτηση: Μήπως τα παιδιά με εξυπνάδα και αυτοπεποίθηση φαίνονται πιο ελκυστικά σε αυτούς που τους παίρνουν συνεντεύξεις, σε σχέση με εσωστρεφείς ή λιγότερο ικανούς μαθητές; Οι ερευνητές παρατήρησαν την εξωτερική εμφάνιση των παιδιών στο τέλος της συνέντευξης αφού είχαν μελετήσει την προσωπικότητα του παιδιού».
(iefimerida.gr)