Οι εκδηλώσεις Απριλίου της “Πολιτιστικής Αναγέννησης”

Φωτογραφία αρχείου

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδρομή στην Καλαμάτα στις 21/03. Αναχωρήσαμε στις 7 π.μ. με γεμάτο το πούλμαν, με πρώτη στάση μας για καφέ στο Αρτεμίσιο. Κατόπιν φθάσαμε στην Καλαμάτα όπου πρώτος σταθμός μας ήταν το προσκύνημα στο ναό της Υπαπαντής και κατόπιν στο μοναστήρι.
Στη συνέχεια πήγαμε στο Ιστορικό-Λαογραφικό μουσείο όπου ξεναγηθήκαμε.
Έπειτα κατεβήκαμε στη παραλία. Εκεί είχαμε ελεύθερο χρόνο για ψώνια και βόλτα και το μεσημέρι φάγαμε σε παραλιακή ταβέρνα. Το απόγευμα πήγαμε βόλτα στη Μεσσήνη-Μπούκα και μετά στο γυρισμό κάναμε στάση για καφέ στη πλατεία της Τρίπολης. Στις 6:30 μ.μ. επιβιβαστήκαμε για επιστροφή στη Ν. Φιλαδέλφεια.

“Εκδηλώσεις Απριλίου-Μαΐου”

01/04 ημέρα Τετάρτη πάμε στο θέατρο REX στη παράσταση “ΕΝΤΙΘ ΠΙΑΦ” με την Ελεονώρα Ζουγανέλη. Ώρα 7:30 μ.μ.-Τιμή 16 € με το πούλμαν.
22/04 ημέρα Τετάρτη πρωί θα πάμε στο Μουσείο Νομισμάτων στην Πανεπιστημίου και μετά για καφέ στον κήπο.
08/05 ημέρα Παρασκευή πάμε στο θέατρο Badminton στη παράσταση ” Ο ΒΙΟΛΙΣΤΗΣ ΣΤΗ ΣΤΕΓΗ” με τον Γρηγόρη Βαλτινό.
16-17/05 2ήμερη εκδρομή στη Λίμνη Τριχωνίδα-Θέρμο-Μεσολόγγι-Αιτωλικό.

Σε περίπτωση αλλαγής ημερομηνίας θα ενημερωθείτε εγκαίρως:

από τον ιστότοπο μας http://politistikianagennisinfnx.blogspot.gr/
από την ομάδα μας στο facebook https://www.facebook.com/groups/685187791591878/?fref=ts

Για κρατήσεις:

210-2532332 γραφείο Συλλόγου
210-2512773 Τσιλιμπάρη
210-2511643 Τρυφωνίδου

Προηγούμενο άρθροΑναμονή για τα ακριβή αιτία θανάτου του Βαγγέλη – Τα ερωτηματικά του ιατροδικαστή
Επόμενο άρθροΓήπεδο ΑΕΚ: “Κάλλιο αργά παρά ποτέ”
Η εφημερίδα Fx-news, από το 2010 που ξεκίνησε ηλεκτρονικά και από το 2012 και σε έντυπη μηνιαία έκδοση, πρωτοστατεί στην ουσιαστική, αντικειμενική και άμεση ενημέρωση των δημοτών της Νέας Φιλαδέλφειας - Νέας Χαλκηδόνας και όχι μόνο! Επίσημο Μέλος του E-MEDIA: A.M. 12548.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.